Customer Experience Specialist

Job description

"Ondernemers blij maken, daar doen we het voor"

Wij zijn Tellow, een boekhoud tool voor ondernemers, en wij willen zzp’ers de vrijheid geven om te ondernemen. We geloven helemaal in de 'gig'-economie en we doen ons best om deze nog verder te laten groeien. Zo ook door van boekhouden een feestje te maken voor freelancers. 🎉

Jouw missie

Los de problemen van onze klanten op en gebruik hun feedback om ons platform nog beter te maken.

Jouw rol

Jouw focus ligt op het ondersteunen van onze klanten - hen vertrouwd maken met ons product, laten begrijpen hoe het voor boekhouden moet worden gebruikt en hun problemen oplossen. Dit doe je vooral via de chat en af en toe telefonisch. Wij communiceren op een informele maar heldere manier met onze klanten en we vinden het leuk als je ook je persoonlijkheid laat zien in je gesprekken.

Ons programma helpt mensen om hun boekhouding te doen, dus je gaat vanzelf ook wat dingetjes leren over boekhouden. Maar je hebt altijd hulplijnen tot je beschikking als het te ingewikkeld wordt.

Als onderdeel van ons Customer Experience team (4p) denk jij ook constant mee hoe we ons product nog beter kunnen maken en ben je een essentieel deel van ons hele team.

We bieden:

  • Een fulltime functie met een competitief salaris.
  • Werken in een startup omgeving: veel autonomie, een jong en gedreven team en een ontspannen sfeer.
  • Lunch inbegrepen! Vertel ons wat je mist, wij bestellen het voor je.
  • 26 vakantiedagen (op basis van fulltime).
  • Reiskostenvergoeding.
  • Optie om lid te worden van een pensioenregeling.
  • Team uitjes.
  • Werken in een prachtig kantoor in hartje Utrecht.
  • Juiste apparatuur (MacBook en LG-monitor).
  • Een open werksfeer, waarin je eerlijke feedback kunt geven en ontvangen.
  • Confetti. Op de één of andere manier is er altijd confetti.

Requirements

  • Je bent een echte mensenmens, veel persoonlijkheid en empathisch.
  • Je hebt uitstekende luistervaardigheden en spreekt goed Nederlands en Engels.
  • Je gaat goed om met veranderingen, denkt snel en bent een doener.
  • Je hebt minstens 1 jaar ervaring in een klantgerichte functie (verkoop, klantenondersteuning, horeca, enz.).
  • Affiniteit met mobiele applicaties en digitale oplossingen is een groot pluspunt!
  • Als je boekhoudkundige kennis hebt, krijg je major points.

Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Wil je graag anderen helpen en werken met een inspirerend en ambitieus team? 

Wij horen graag van je!