Customer Experience

Job description

"Ondernemers blij maken, daar doen we het voor"


Wij zijn Tellow, een boekhoud app voor ondernemers, en wij willen ZZP’ers de vrijheid geven om te ondernemen. We geloven in de 'gig'-economie en we doen ons best om die te stimuleren. We maken van boekhouden een feestje voor freelancers. 🎉

Elke dag proberen we freelancers zoveel mogelijk te helpen met hun administratie. Onze super slimme boekhoudtool automatiseert alles voor ze.


Jouw missie

Los de problemen van onze klanten op en gebruik hun feedback om ons platform naar het volgende niveau te tillen.


Jouw rol

Jouw focus ligt op het ondersteunen van onze klanten - hen vertrouwd maken met ons product, laten begrijpen hoe het voor boekhouden moet worden gebruikt en hun problemen oplossen. Maar dit is meer dan alleen een gewone klantenservice rol.

Omdat we in de toekomst geloven, willen we het best mogelijke platform maken voor onze klanten. Dit betekent dat jij hun inzichten gebruikt om ons platform te verbeteren, want niemand kent onze klanten beter dan jij! Daarom hebben al onze Customer Service medewerkers ook een aanvullende rol, van Product Owner tot Chatbot Queen tot Efficiëntie-expert. Op deze manier kun jij je tijd bij Tellow gebruiken om echt in de richting van je toekomstige carrière te groeien. En we menen het serieus: we bieden regelmatige coachingsessies en een trainingsbudget!

Je begint je rol volledig gericht op de klant - hoe we ze het best kunnen bijstaan en hun pijn van het bijhouden van boekhouding weg kunnen nemen. In de loop van de tijd kun je je meer en meer ontwikkelen in je secundaire rol, wat die ook moge zijn.


Wij bieden jou:

  • Een fulltime functie met een competitief salaris.
  • Werken in een startup omgeving: veel autonomie, een jong en gedreven team en een ontspannen sfeer.
  • Lunch inbegrepen! Vertel ons wat je mist, wij bestellen het voor je.
  • 26 vakantiedagen.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Optie om lid te worden van een pensioenregeling.
  • Team uitjes en reizen naar het buitenland wanneer we onze doelen bereiken.
  • Werken in een prachtig kantoor in hartje Utrecht (op het station in het WTC).
  • Juiste apparatuur (MacBook en LG-monitor).
  • Een open werksfeer, waarin je eerlijke feedback kunt geven en ontvangen.
  • Confetti. Op de één of andere manier is er altijd confetti.

Requirements

  • Je bent een echte mensenmens, veel persoonlijkheid en empathisch.
  • Je hebt uitstekende luistervaardigheden en spreekt goed Nederlands en Engels.
  • Je gaat goed om met veranderingen, denkt snel en bent een doener.
  • Je hebt sterke ambities om waarde toe te voegen aan het hele bedrijf en echt meer te leren over business in het algemeen.
  • Je hebt minstens 1 jaar ervaring in een klantgerichte functie (verkoop, klantenondersteuning, horeca, enz.).
  • HBO werk- en denkniveau.
  • Affiniteit met mobiele applicaties en digitale oplossingen is een groot pluspunt!
  • Als je boekhoudkundige kennis hebt, krijg je major points.

Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Wil je graag anderen helpen en werken met een inspirerend en ambitieus team?